Använder ni er av affärssystemet Pyramid på er arbetsplats? Då vill jag slå ett slag för alla de moduler som finns att installera och komplettera ert system med. Detta vart relativt nytt för mig – att det finns så otroligt mycket att välja mellan. Det är bara en fråga om vad just du och ert företag efterfrågar och är i behov av. Att använda sig av ett och samma system till alla olika delar i företaget är i nästan alltid bara en fördel och gör det enkelt att tillgå allting på ett och samma ställe samtidigt som det ger ett mer sömlöst användande.

Moduler för alltifrån autogiro och CRM/säljstöd till försäljningsanalys och fakturering

Man kan bland annat hitta moduler för autogiro, e-handel, CRM/säljstöd, försäljningsanalys och fakturering. Detta är bara ett litet urval av allting man kan välja mellan. Som sagt, det är bara frågan om vad just ni är i behov av. Den modul jag uppskattar mest just nu är den för fakturering. Jag har alltid tyckt att detta varit komplicerat innan men med denna modul har hela processen för fakturering blivit så mycket lättare när allting finns samlat på ett och samma ställe.

En mängd viktiga och funktionella moduler att välja mellan

I just denna modul hittar man funktioner som exempelvis samlingsfakturering, acontoplaner, attestflöden, kontrakt och avtalsfakturering samt rot-/rutavdrag. Man kan också på ett enkelt sätt fakturera enstaka fakturor vilket många gånger har varit nödvändigt för oss på vår arbetsplats. Använder ni er av Pyramid affärssystem så tycker jag verkligen att ni ska se till att maximera er upplevelse och alla funktioner som finns att tillgå. Det finns som sagt en mängd olika funktionella och viktiga moduler att välja mellan och vill ni läsa mer om andra moduler än just fakturering, se fler moduler till Pyramid här.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please enter the following code to submit your comment: js0